Termeni si conditii de utilizare a site-ului www.editura.ase.ro
 
Prezentul site, www.editura.ase.ro, are doua destinatii:
-          prezentarea Editurii ASE, editura a Academiei de Studii Economice din Bucuresti;
-          plasarea de catre clienti a unor comenzi de carte.
Comenzile sunt onorate dupa cum urmeaza:
 
Lansarea comenzii
-          Lansarea comenzii se poate face numai dupa bifarea casutei “Am citit termenii si conditiile de utilizare a acestui site si sunt de acord cu acestia”. Bifarea acestei casute are valoarea unui contract online intre dvs. si Academia de Studii Economice din Bucuresti.
-          Dupa lansarea comenzii, veti primi un prim email, automat, de confirmare a comenzii. Ulterior veti primi un al doilea email prin care veti fi anuntat ca v-a fost expediat coletul prin Posta Romana la oficiul postal la care sunteti arondat; in acelasi email veti fi informat cu privire la valoarea taxei de transport, taxa care se adauga la valoarea cartilor comandate. Pe acest site taxa de transport reflecta taxele postale, de aceea ele nu pot fi calculate decat dupa plasarea de catre dvs. a comenzii in functie de tarifele Postei Romane.
-          Dupa primirea avizului postal este necesar sa va deplasati la oficiul postal la care sunteti arondat. In urma achitarii in sistem ramburs a valorii cartilor si a taxei de transport, veti intra in posesia cartilor comandate.
-          In cazul in care avem nevoie de lamuriri suplimentare veti fi contactat telefonic.
-          Pentru a putea lansa comanda este necesar sa bifati casuta prin care va dati acordul explicit cu acesti termeni si conditii.
Retururi de produse
Puteți solicita returul de produse comandate online in urmatoarele situatii:
-          cartile sunt deteriorate; clientul trebuie sa faca dovada faptului ca produsele au ajuns la el in stare deteriorata;
-          v-au fost livrate alte carti decat cele pe care le-ati comandat.
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.“
Renunțarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e.