Cartea incepe cu analiza terminologica a cuvintelor „etica” si „morala” si compararea lor, prezentarea detaliata a diferentelor dintre acesti doi termeni – grecesc si latinesc – si a caracteristicilor si a conceptelor pe care le reprezinta. Trecerea in revista a disciplinelor care au mai mare sau mai mica tangenta cu etica, a evolutiei istorice a acesteia, prin intermediul unor culturi din tari diferite, conduc la definirea si aplicarea principiilor morale si etice in relatiile comerciale si in definirea tipurilor sociale.
Ultimul capitol prezinta aparitia domeniului eticii de afaceri, aratand ca aceasta face parte dintr-un al treilea tip de etica, care nu este un tip de morala religioasa traditionala sau de morala moderna laica, riguroasa si categorica, ci una in care drepturile subiective au castigat prioritate, insa fara a lasa loc anarhiei. Autorul enumera si analizeaza, in final, principiile acestei noi culturi post-moraliste.
Ethique des affaires: rationalite, reciprocite, responsabilite
Autori: Vasile Morar
Anul aparitiei: 2006
ISBN: 973-594-731-5
28,00 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |