Auditul sistemelor informatice de marketing

Auditul sistemelor informatice de marketing

Autori: Mihai Orzan

Anul aparitiei: 2013

ISBN: 978-606-505-618-3

11,70 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

 

Cartea reprezinta rezultatul unui studiu multidisciplinar, atat asupra dezvoltatorilor, cat si asupra utilizatorilor acestor tipuri de instrumente. Lucrarea prezinta un Ghid de bune practici, util atat auditorilor care doresc sa evalueze dincolo de standardele traditionale si se concentreaza asupra functionalitatii si securitatii sistemelor informatice, cat si organizatiilor beneficiare ale unor astfel de sisteme, permitandu-le sa transforme simple instrumente tactice in avantaje competitive la nivelul unei piete in continua schimbare.
 
Auditul sistemului informational de marketing este preocupat de fluxurile de date, informatii si cunostinte la nivelul sistemului decizional de marketing, mai exact de partea de culegere, transmitere, stocare, prelucrare si difuzare a informatiilor astfel obtinute, intr-o maniera completa, prompta, eficienta si relevanta, luand in considerare inclusiv atribute ignorate in auditul traditional, precum utilitatea, eficienta economica sau adaptabilitatea sistemelor informatice de marketing.

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat