La achizitia acestei carti de pe site-ul Editurii ASE se va aplica un discount de 16% pentru toti cei care au conturi de site cu adrese de e-mail din domeniul ase.ro.
Comerţul reprezintă „motorul” activităţii economice. El nu înseamnă doar vânzarea bunurilor produse, ci reprezintă o activitate complexă, orientată spre satisfacerea nevoilor oamenilor şi spre crearea de noi nevoi. Toate acestea presupun activităţi complexe de cercetare atât a cumpărătorilor potenţiali, cât şi a producătorilor, dar, mai ales, o comunicare eficientă între toţi participanţii la actele de comerţ.
În prezent, comerţul se confruntă cu provocarea de a găsi un echilibru între imaginea de ansamblu a activităţii comerciale şi atenţia la detalii pentru satisfacerea nevoilor, tot mai sofisticate, ale clienţilor.
Lucrarea de faţă se adresează studenţilor, în general, şi celor ai Facultăţii de Business şi Turism, în special, care studiază disciplina „Economia comerţului/Comerţ” în anul întâi şi doresc să aprofundeze noţiunile fundamentale ale comerţului.
Pe parcursul celor nouă capitole sunt evidenţiate atât cadrul conceptual al comerţului, tipologia sa, cât şi aspectele de bază privind negocierea comercială şi arta comunicării pe care trebuie să şi-o perfecţioneze comercianţii care interacţionează cu o largă tipologie de clienţi.
Cartea este concisă, uşor de citit şi reprezintă un punct de plecare pentru toţi cei care doresc să se familiarizeze cu noţiunile fundamentale ale comerţului.