Dinamica vietii noastre economice, sociale, politice si culturale, progresul, competitia, exigenta, schimbarea, ne impun, mai mult decat in perioadele precedente, propria noastra dezvoltare. Convinsi de nevoia invatarii continue, multi salariati cauta companiile care ii sprijina in aceasta directie, oferta de formare sustinuta devenind un element de atractivitate si o politica organizationala eficienta de fidelizare a talentelor. Este firesc, in acest context, sa vrem sa cunoastem conceptele fundamentale si derivate, rolul formatorului, ciclul de formare, metodele folosite, indicatorii de eficienta a formarii, profilul adultilor cursanti, stilurile de invatare sau metodele de gestionare a interculturalitatii si conflictualitatii in grupurile de formare.
Lucrarea este destinata celor care studiaza Managementul resurselor umane in programul de master al facultatii de Management din Academia de Studii Economice din Bucuresti. Rodul unei reflectii indelungate, al examinarii atente a practicilor organizationale, al cunoasterii opiniilor unor autori din diverse tari europene cu privire la acest subiect, cartea cuprinde 12 capitole, in cadrul carora exista atat clarificari teoretice, cat si cazuri, exercitii, teme care implica in mod semnificativ cititorul in procesul de cunoastere.
Ideile dezvoltate, argumentele convingatoare, stilul logic si modul de structurare fac textul usor de inteles si insusit pentru cei care aspira sa aiba o cariera in managementul resurselor umane, pentru cei care se bazeza pe competenta in propria lor evolutie profesionala, pentru cei interesati de managementul eficient al organizatiilor moderne si dinamice.