Cursul “Economics. Microeconomics” include in cele doua volume aspecte teoretice, studii de caz, aplicatii cu referire speciala la unele probleme ale economiei contemporane de tipul: criza si managementul crizei; avantajul comparativ si avantajul competitiv; cererea si oferta; competitivitatea; comportamentul consumatorului si producatorului; costurile; productivitatea, structurile de piata si pietele competitive (monopoluri, oligopoluri, competitie monopolistica), teoria jocurilor; distributia venitului; bunurile publice; externalitatile; economia mediului, responsabilitatea sociala corporatista; etica in afaceri; inteligenta emotionala; capitalul intelectual; economia creativa.
Volumul I include pentru fiecare capitol aspecte teoretice, studii de caz, sinteze, cuvinte cheie, intrebari si bibliografie. Cursul include si un glosar de termeni specifici microeconomiei, precum si o grupare a acestora in raport cu standardele curriculare ale National Council on Economic Education.
Economics, vol. I, Microeconomics, Editia a II-a
Autori: Marta-Christina Suciu
Anul aparitiei: 2010
ISBN: 978-606-505-300-7 /978-606-505-301-4
26,30 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |