Cartea Fashion marketing − concepte teoretice si studii de caz abordeaza un domeniu de maxima actualitate si care va prezenta un interes deosebit pentru sistemul educational si industria modei din Romania.
Autorul introduce concepte de specialitate in limbajul acestui domeniu, bazandu-se pe studierea literaturii stiintifice internationale, prin consultarea celor mai recente statistici la nivel european si mondial, coreland aplicabilitatea lor in practica din Romania.
Lucrarea este structurata in doua parti: Partea I, intitulata „Fashion marketing − concepte aplicabile din domeniul comunicarii integrate de marketing prin retele sociale online si retele mobile”, care include patru capitole, ce au ca scop definirea unor concepte teoretice si oferirea de informatii privind comunicarea, comportamentul clientilor si marketingul modei, si Partea a II-a, intitulata „Cercetarea si modelarea operationala privind comunicarea integrata de marketing in fashion marketing”, ce include trei capitole, ce contin studii de caz din domeniul marketingului produselor si serviciilor de moda.
Domnul dr. David-Florin Ciocodeica se afla printre pionerii profesionisti romani care cerceteaza acest subiect, sustinand prima teza de doctorat in domeniul fashion marketing din Romania, iar cartea Fashion marketing − concepte teoretice si studii de caz este unica pe piata romaneasca si de o calitate stiintifica ridicata.
Cartea este recomandata studentilor de la specializarile de marketing, profesionistilor in domeniu, precum si tinerilor pasionati de fashion marketing care doresc o mai buna intelegere a acestei specializari, lucrarea fiind judicios structurata si usor de citit.