Organizatia, prezenta dinamica in viata colectivitatilor umane moderne, necesita un studiu permanent, atat din punct de vedere economic, cat si comunicational.
Astfel, comunicarea si limbajul organizational modern vin sa genereze noi modalitati teoretice si practice de afirmare, ce conduc spre „nuantarea” mesajelor dintre organizatie si publicul sau.
Pornind de la aceste considerente, lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor interesati in studierea comunicarii economice dintr-un alt punct de vedere – cel al gestionarii situatiilor de risc, conflict si criza in cadrul organizatiilor – reprezentand un ghid util pentru intelegerea si interpretarea asa-numitei „interventii comunicationale” la nivelul organizatiilor si a adaptarii lor la cotidian.
Imaginea si comportamentul organizational in situatii de risc, conflict, criza
Autori: Diana Andreia Hristache (coord.), Silvia Elena Popescu, Claudia Elena Paicu, Roxana Lucia Mihai
Anul aparitiei: 2009
ISBN: 978-606-505-267-3
7,90 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |