Acest prim volum al lucrarii, intitulat sugestiv Jurnalism economic, incearca sa surprinda particularitatile redactarii unui text jurnalistic si ale constructiei articolelor cu continut economic. Autorii va sfatuiesc cum sa concepeti si sa elaborati, in general, un articol (gasiti aici principiile de compozitie, paragraful introductiv si tipologia sa), regulile de redactare si de verificare a acuratetii informatiilor prezentate. Intr-un cuvant, tot ce va este necesar pentru a duce la indeplinire misiunea jurnalistului economic: cea de a sistematiza multitudinea de cifre cu care lucrati si de a le descifra semnificatia pentru cititori.
Jurnalism economic si publicitate. vol. I - Jurnalism economic
Autori: Monica Tarta, Alexandru Tasnadi
Anul aparitiei: 2006
ISBN: 973-594-890-7, 978-973-594-890-0 /973-594-891-5, 978-973-594-891-7
16,30 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |