Management intercultural

Management intercultural

Autori: Tanase Stamule, Ioana Ceausu

Anul aparitiei: 2016

ISBN: 978-606-34-0119-0

23,00 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

 

Prezenta carte face o analiza a rolului culturii asupra dezvoltarii economice a Romaniei. Astfel, in prima parte se prezinta dezvoltarea culturii antreprenoriale din tara noastra dupa 1990, punandu-se accentul pe schimbarea paradigmei sociale, primii antreprenori, evolutiile din anii 2000 sau impactul crizei economice. Urmatorul capitol analizeaza influenta ortodoxismului asupra culturii muncii din Romania, explicand rolul bisericii de-a lungul istoriei, dar si relatia dintre biserica si stat. In partea a treia sunt prezentate regiunile istorice ale Romaniei, acestea fiind analizate din punctul de vedere al principalilor indicatori macroeconomici, dar si cultural. Un important capitol este acela al analizei relatiilor economice dintre Romania si vecinii sai, facand o paralela a evolutiei schimburilor economice, incadrate intr-o paradigma culturala.

Aceasta carte include si un capitol dedicat principalului partener economic al Romaniei, respectiv Germania. Analizam schimburile comerciale, structura ISD-urilor (Investitii Straine Directe), dar si structurile de promovare ale intereselor economice germane ce activeaza in Romania. Capitolul sapte cuprinde o trecere in revista a culturii muncii din Germania, caracteristicile omului de afaceri german, obiceiurile si normele de eticheta germana. Capitolul opt este despre TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership) si impactul acestuia asupra Romaniei si vecinilor sai. In final, se prezinta diferentele la nivel mondial dintre cultura si limbajul corporal, pentru a intelege mai bine caracteristicile potentialilor parteneri de afaceri.

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat