De la constituirea sa ca stiinta de sine statatoare la inceputul secolului XX, managementul a inregistrat un amplu proces de extindere a aplicabilitatii sale, concomitent cu o dezvoltare constanta a conceptelor, metodelor si tehnicilor pe care le incorporeaza. Mai mult, in ultima perioada de timp, urmare a asa-numitei „revolutii a cunostintelor”, cercetarile in domeniul managementului pun accent pe managementul cunoasterii. O consecinta fireasca a acestei evolutii o constituie proliferarea si maturizarea treptata a conceptelor manageriale intr-un domeniu vast, contradictoriu si, nu de putine ori, imprevizibil, cum este cel al serviciilor.
Aceasta carte nu isi propune sa investigheze exhaustiv problemele legate de managementul serviciilor, ci pune in discutie unele intrebari referitoare la managementul serviciilor in societatea si economia bazate pe cunoastere si exploreaza cateva posibile raspunsuri, intr-un demers stiintific derulat pe parcursul a sase capitole, scrise in limba engleza. In esenta, aceasta este prima carte care exploreaza modul in care schimbarile din noua societate bazata pe cunoastere conduc la schimbari ale managementului serviciilor. De asemenea, un studiu de caz privind serviciile educationale este prezentat pentru prima data in acest context. Originalitatea, caracterul inovativ si valoarea stiintifica a acestei carti rezulta si din conceperea unui model de management strategic al serviciilor bazat pe cunoastere.
Publicul tinta al acestei carti include studenti si absolventi, cercetatori si specialisti in domeniul managementului, precum si alte persoane cu preocupari in domeniul managementului serviciilor.
Management of services within the knowledge-based society
Autori: Andreea Zamfir
Anul aparitiei: 2010
ISBN: 978-606-505-331-1
11,70 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |