Planificarea activitatii de marketing in intreprinderile mici si mijlocii

Planificarea activitatii de marketing in intreprinderile mici si mijlocii

Autori: Catalin Valeriu Curmei

Anul aparitiei: 2015

ISBN: 978-606-34-0037-7

35,60 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

 In cadrul intreprinderilor mici si mijlocii, incorporarea marketingului devine tot mai mult o necesitate in relatia lor cu piata, conducand astfel nu numai la orientarea activitatilor spre piata, ci si la adoptarea si intelegerea marketingului ca filozofie.

Privite astfel, in optica de marketing, activitatile din cadrul intreprinderilor mici si mijlocii, indeosebi cele de marketing, nu pot fi derulate intamplator. Alocarea resurselor limitate, o caracteristica a acestor tipuri de intreprinderi, precum si obiectivele pe care acestea si le propun in privinta satisfacerii superioare a clientilor si a maximizarii eficientei economice, reclama o planificare riguroasa. Aceasta inseamna desfasurarea lor intr-o succesiune ce reprezinta executia unei strategii asumate anterior. Planificarea strategica de marketing apare ca un proces complex utilizand intreg instrumentarul stiintific specific, in centrul caruia se afla segmentarea, pozitionarea si mixul de marketing.

Lucrarea de fata isi propune sa identifice modul in care intreprinderile mici si mijlocii pot utiliza instrumentele planificarii strategice de marketing si gradul de utilizare a acestora in practica. De asemenea, autorul incearca se evidentieze modul in care intreprinderile mici si mijlocii pot adopta, implementa si operationaliza instrumentele planificarii strategice de marketing, prin a caror corecta intelegere se asigura capacitatea de a genera avantajul competitiv, factor deosebit de important in dezvoltatea acestora.

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat