Sustenabilitate si inovare in mediul international de afaceri

Sustenabilitate si inovare in mediul international de afaceri

Autori: Ana Maria Marinoiu, Alina Irina Popescu

Anul aparitiei: 2019

ISBN: 978-606-34-0278-4

Format: 17/24 cm

Numar pagini: 410

42,60 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

 

Lucrarea se adreseaza celor care desfasoara activitati economice la nivel national si international, cu precadere actualilor si viitorilor specialisti in afaceri internationale, incercand sa ofere o prezentare cuprinzatoare a componentelor mediului international de afaceri, dintr-o perspectiva dinamica si evolutiva.

Prezentarea si analizarea modului in care fortele din macromediu afecteaza operatiunile unei companii cu activitate internationala, atat pe piata tarii de origine, cat si pe pietele tarilor gazda, se face pe parcursul a zece capitole, fiecare componenta a macromediului fiind tratata pe larg intr-un capitol separat. Asigurarea sustenabilitatii a inceput deja sa transforme peisajul competitiv si forteaza companiile sa regandeasca produsele, serviciile, procesele si modelele de afaceri, iar acest lucru necesita inovare, considerata a fi cheia progresului. Sustenabilitatea este vazuta ca fiind noua frontiera a inovarii, iar ambele au un impact major asupra mediului de afaceri din ce in ce mai internationalizat.

Lucrarea isi propune sa-i antreneze pe cititori, prin imbinarea fundamentelor teoretice (concepte, teorii si instrumente de analiza) din domeniul mediului international de afaceri, cu aplicarea practica (manageriala), orientarea internationala si exemple si studii de caz reale, din experienta economiilor nationale si a companiilor multinationale si globale.

Structura lucrarii este urmatoarea:

Cuvant inainte: De ce sustenabilitate si inovare si impactul lor asupra mediului de afaceri?

Capitolul 1. Introducere in tematica mediului international de afaceri

Capitolul 2. Efectele globalizarii asupra mediului international de afaceri

Capitolul 3. Mediul economic al afacerilor internationale

Capitolul 4. Mediul politic si influenta asupra afacerilor internationale

Capitolul 5. Mediul cultural international

Capitolul 6. Influenta evolutiei mediului sociodemografic asupra desfasurarii afacerilor internationale

Capitolul 7. Mediul legal al afacerilor internationale

Capitolul 8. Inovare si tehnologie in afacerile internationale

Capitolul 9. Etica si responsabilitate sociala corporativa in afacerile internationale

Capitolul 10. Ecologie si schimbari climatice

Produse asemanatoare